YEĞENİM İÇİN ALIŞVERİŞ :)

Bugün henüz tanışamadığımız yeğenimiz için ufak tefek alışveriş yaptım.Bebekler için hazırlanan alışveriş reyonları insana tarifi pek mümkün olmayan hisler yaşatıyor.Her şey rengarenk,yumuşak,minicik ve mis gibi pudra kokusuyla dolu.Daha önce hiç dikkat etmemiştim,ama alışveriş mağazasının en güzel reyonu bebeklere özel olarak hazırlananıymış meğer.

Minik kızımız şuan dört aylık.Sanki daha dün doğum haberini almıştık.Minik;ama aile için büyük bir anlamı var.Onun sayesinde çekirdek aileden geniş aileye sahip geçtik. Ailemizin ilk ve tek genç bireyi...Birebir görüşmemize iki aydan az bir zaman kaldı. Çok merak ediyorum.Neyse ki en sevimli ve ele avuca gelen zamanında görebilme şansına sahip olacağız minik kızımızı. Sanırım anneler daha iyi ifade eder bu duyguyu. Hele de nineler ve dedeler... Onlar için torun; kendi evladından daha yakın daha sıcak ve daha daha...oluyormuş. Kaç tane dede ve nine tanıdıysam hepsinin hemfikir olduğu ortak konulardan biri bu. Acaba nasıl bir his,çok merak ediyorum. Ben de nine olunca acaba bu soruyu sorduğumu hatırlayabilecek miyim? Daha önce kaç kişi hayal edebildi torun sahibi olmanın verdiği o duyguyu?
Bir ağacın gövdesi dede ve nine ise; o ağacın meyvesi torun mu oluyor yoksa evlat mı?
Ayrıca nasıl oluyor da torun sevgisi evlat sevgisinin önüne geçebiliyor,çok ilginç...

Yorumlar