KAHVALTILIK KANEPELER VE PEYNİR TOPLARI




Bugün özel bir gündü. Bu sabah, her zamankinden erken uyanmıştım. Işıl ışıl olmasa da güzel bir gündü. Zaten son günlerde hava bir iyiyse bir kötü ya da hep kötü gidiyor.
Başladım kahvaltıyı hazırlamaya. Çayı demledim bir yandan, kahvaltılıkları çıkardım vb...Hiç hesapta yokken minik kanepeler yapayım dedim. Zaten kanepelerim de eskimişti ( aaayyy bunu yazdığıma inanamıyorum ama; yazmış oldum artık dönüşü yok ) Her şey birden bire oldu. Hepsi beş dakika bile sürmedi. Ben kahvaltı için hazırladığımdan dolayı sade bir kanepe yaptım. Tabi günün saatine ve ikram tipine göre farklı malzemelerle gayet pratik ve şık bir sunum hazırlayabilirsiniz. Afiyet olsun.

MALZEMELER
2 adet kepekli tost ekmeği
1 adet domates
1 adet marul yaprağı
5 adet dilimlenmiş kaşar peyniri

PEYNİR TOPLARI İÇİN
50 gr yağlı beyaz peynir
3-5 adet dereotu


HAZIRLANIŞI
Tost ekmeklerini ekmek kızartma makinasında kızartın. Kızarttıktan sonra küçük küp şeklinde kesin.
Domatesleri ve marulu da yıkayın ve ekmeğinizin boyutuyla orantılı şekilde doğrayın. Ardından tabandan yukarı doğru: ekmek, kaşar peyniri, domates, kaşar peyniri, marul, ekmek şeklinde dizin.Ya da nasıl uygun bulursanız öyle dizin çok önemli değil dizilişi. Sonra da kürdanı hazırladığınız kanepeye batırıp sabitleyin. Afiyet olsun.

Yorumlar

  1. Böyle aparatif şeylere bayılıyorum nedense :) Ama hiç yapmadım da, uğraşmadım açıkçası :D Bir gün yapıcam artık tak etti :D Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun.Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir blog ve lezziz yemekler kanepelere bayıldım hem göze hem damağa uygun ellerine emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler güzel yorumlarınız için.Afiyet olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder