AİLECE KUMAŞ BOYAMA

Herkese merhaba; Selim daha bir buçuk yaşındayken Berlin İkea’dan almıştım bu kumaşı. Selim biraz daha büyüdüğü zaman birlikte boyarız diye. Sonra araya taşınma işleri falan girince unutmuşum. Kumaş da diğer kumaşlarımın arasında kalmış. Geçen gün birden aklıma geldi. Aradım taradım buldum sonunda. Bir metre kumaşı bulması zor oldu biraz.


Akşam yemekten sonra masaya serdim kumaşı. Aldık elimize tekstil kalemlerini, başladık boyamaya. Selim önce bizi seyretti, şaşırdı çocuk. Çünkü ilk kez kağıt vesaire dışında bir kumaşı boyayacaktı. Sonradan baktı biz harala gürüle boyuyoruz, o da başladı boyamaya. Zaten uzun soluklu işleri pek sevmez çabuk sıkılır. 5-10 dakika boyadı kalktı masadan. Ama biz kaptırmışız kendimizi boya da boya. İnsan bırakamıyor bir başlayınca. Bir kısmını boyadık kumaşın. Her gün biraz biraz boyarsak yakında bitiririz herhalde.


Keten kumaş olduğu için boyaması da kolay oluyor. Tamamını boyadıktan sonra Selim’in odasına yer minderi dikeceğim bu kumaşla. Üzerine de tarihi atarız güzel bir anı olur. Şimdi düşünüyorum da keşke daha çok alsaydım. Odasına perde olarak dikerdim boyadıktan sonra. Bunu bir düşünün.


Forum İstanbul’daki İkea’da da görmüştüm aynı kumaştan. Alt katta kumaş reyonlarının olduğu kısımda metre hesabı satılıyordu. İstediğiniz ölçülerde siz de alabilirsiniz. Aynı reyondan kumaş boyama kalemlerini de temin edebilirsiniz. Bol keyifli boyamalar…

Yorumlar

  1. çok hoşuma gitti maşallah güzel etkinlik olmuş :) iyi günlerde kullansın inşallah

    YanıtlaSil
  2. super bisey hemen bakıyorum Ikeadan. Paylasım icin tesekkurler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder