OKULUMDA 100.GÜNÜM

Herkese merhaba, uzun bir süre önce oğlumun okulunda 100.gün partisi yapıldı. Oğlumun öğretmeni ‘’Okulumda 100.gün Partisi’’  için bir kıyafet hazırlamamızı söyledi. Normalde 100 tane nesnenin olduğu bir giysi hazırlamak gerekiyordu. Bu nesnelerle belirli bir tema çerçevesinde bir tasarım plandık oğlumla. Kaç tane ponpon yapıştırdım bilmiyorum ama 100 tane vardır diye düşünüyorum. 

Yeni evliyken eşimle izlemiştik bu animasyonu. Türkçe karşılığı ‘’Yukarı’’ olan duygu yüklü bir film. Mesela ben kahramanımızın eşi öldüğünde çok ağlamıştım.
Geçenlerde Selim de bizimle birlikte izledi. Aynı sahnede yine ağladım. Bir kez daha izlesem yine ağlar mıyım? Denemeden bilemeyiz. Ağlarım herhalde. İzlediğimiz filmleri, izlediğimiz zaman dilimi değişse de duygular değişmez diye düşünüyorum. İnsanın kimliğini düşünceleri şekillendirir, duyguları harekete geçirir. Her ne kadar insanları diğer varlıklardan ayıran en temel özelliklerden biri düşünme yeteneği denilse de asıl olanın duygular olduğunu düşünüyorum ve sevgilerimi sunuyorum.


Yorumlar

Yorum Gönder